16 Eylül 2014 Salı

Fanusta kaktüs

Bunu takip ettiğim bir blogta gördüm. Ben de dedim fanusum var kaktüsüm var taşlarım var bir de toprak alırım olduda bitti. Asıl bunun daha gelişmiş modeli 'teraryum' var. Benimki teraryumun çakması. 
 
Öncelikle terasımın nimetlerinden faydalanıp, çıktım mis gibi havaya serdim yere malzelemeleri. Kaktüs toprağı ayrı satılıyormuş, bilmiyordum valla. Koçtaş'tan aldım. Fanus taşlar vardı. Kaktüslerimde 1.5 senedir falan benimle. Anneciğimin sevgililer günü hediyesi :)) 

Daha sonra önce biraz topraktan koydum, daha doğrusu yarısına yakını koydum hemen hemen. Kaktüsleri yerleştirdim. Büyük taşları kenarlara doğru dizdim, pek belli olmuyorlar maalesef. Daha sonra tekrar kalan toprağı üzerine koyup lacivert taşları zemin yaptım. Vee şirinleri yerleştirdim. Bence çok tatlı oldular :)) 



Aklıma sonradan geldi. Bence arkadaşa, anneye, artık kime olursa olsun böyle bir şey hediye edilebilir :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder