14 Eylül 2014 Pazar

Gölyazı

Bu yaz tatilimde aşırı denizli-güneşlenmeli bir tatil yapmadım ama bence gayet güzel ve arkadaşlarımla gezelim görelim bir yaz geçirdim. Bu hafta da yine klasiklerimizden Bursa turunda Gölyazı var. 

Arabadan iner inmez böyle bir manzara çıktı karşımıza..

Sonra ara sokaklarda yürüyüş yaptık. Bir teyze çıktı karşımıza, çok samimi, çok tatlı, şeker gibiydi valla. Ayaküstü konuştuk :)) Dikkat ettiğimiz diğer bir nokta da heryerde Atatürk'ün olduğu bayraklar ve yazılar.. 

Bunlar da kayıklı şirin fotoğraflarım :) 

Merkeze gittiğinizde zaten karşınıza çıkıyor ama tavsiye de edildiği üzerine 'Gölgören' restaurantına balık yemeye gittik. Turna-Sazan-Yayın balıklarını denedik hepsi lezzetliydi ama benim sıralamamda Sazan 1 numarada. Daha sonra Ağlayan Çınar da oturduk, şöyle bir manzaraya karşı ; 

Balıklara ek olarak kerevit i denedik. Deniz mahsulleriyle pek aram olmamasına rağmen ben bile beğendim. Zeytinyağı ve kekik koymuşlardı. Çok güzel olmuş. 

Poz vermeden duramazdım tabiki. Çok seviyorum fotoğraf çekmeyi, çekinmeyi. 

Güneşi Beklerken dizisini hiç seyretmedim. Meğer o dizinin bazı sahneleri burada geçiyormuş. Dizinin hayranı olmasanız bile gidip görmek gerekir. Bursa'da yaşayanlara: Küçüksanayi'den Gölyazı'ya otobüsler gidiyormuş. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder