2 Eylül 2014 Salı

Mimoza

Aklıma gelmişken ve yazmaya başlamışken bunu atlamadan geçmemeliyim. Çünkü unutmak istemiyorum 🙈 Aylardan Haziran 2 arkadaşım ve ben tavsiye üzerine 'Melekler kahvesi'ne fal baktırmaya gittik, ama diğer arkadaşlarımın ısrarı daha çoktu. Ben amaaaam baktırmasamda olur kafasındaydım. Neyse o yüzden ilk tura beni attılar. 
(aşk ve iş ağırlıklı yorumlar yapmasını istedim)
M:Mimoza A:ben
- M: aşk ile ilgili sorunların var bu aralar. Nereye gidiyor bu çocuk aranız bu yüzden bozuluyor gibi. 
-A: (oha evet gidiyor evet bozuk)
-M: birisi var evet ama bu kişiye şuanki sevgilin diyemiyorum. Belki o belki başkası. Denize kıyısı olan bir ilde yaşıyor, baş harfi Ö , su burcu. Hepsi tutuyo mu. 
-A: evet tutuyor. 
-M: o zaman bu o çocuk. Sallantıya giriyor ilişkiniz haberin olsun. İş ile ilgili çok güzel şeyler görüyorum ama sen kendim iş bulamayacaksın. Baş harfi B olan birisi sana yardım edicek. Onun sayesinde bulucaksın. B harfinin üzerinde kelebek var. Çok iyi birisi. 
-A: (eve geldikten sonra bahsettiği B harfi dank etti çünkü omzunda kelebek dövmesi var)
-M: ağustos ayında işten ayrılıyorsun. Okulla ilgili mi devlet ile ilgili mi öyle bir işe giriyosun. Bunu yapman lazım. Çok iyi olacak ilerisi için. 
-A: ağustos ayında iştem ayrılıp, okulda projeye dahil olucağım belliydi 😳
-M: Aralık ayını bekle, hayatın değişecek hem iş hem aşk ile ilgili çok güzel şeyler olacak. 
-A: Allah'ım bu seferlik hemen Aralık olsa 😁 
-M: siz ailede 4 kişisiniz. Ama akrabalarından birisi var onu hiç iyi görmüyorum. (Ayrıntılı tarif etti ama ben burda söylemicem) seni çok kıskanıyor, sürekli seninle ilgili konuşuyor sürekli. Her bildiğini anlatma. 
-A: (peki 😳) 

Şuan hatırladıklarım bu kadar kesin hatırlamadığım şeylerde var ama genel olarak çoğu şeyi bildi. Arkadaşlarımın da aynı şekilde bildi herşeyini. Özellikle aşk ile ilgili yorumları çok yerindeydi. Sizde bir gidin derim. Nolucak yiaaaa. Bana Aralık ayı dedi ben tutuldum kaldım. Aralık ayına yükseği bitirmeye çalışıyorum ve farklı şeyler olmasına kendimi hazırladım. 

Meraklardayım cağnım. Tez zamanda gel.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder