1 Eylül 2014 Pazartesi

Nerede kalmıştık

En son yazımı 2012'de yazdığıma inanamıyorum. Allah'ım zaman nasıl bu kadar çabuk geçiyor ve içinde olduğumuz halde anlamıyoruz. Bu kadar zaman önce neredeydin diye sordu blog bana, sıkıştın mı hayırdır diyor duyuyorum. Cevabım; evet çok fena sıkıştım çok. Önce bir defter aldım kendime canım sıkıldıkça yazmak için ama ben defter insanı pek değilim galiba hatta bence ben yazma insanı da değilimde işte maksat eğlenmek :) 

Tabiki bir gaza gelme söz konusu.. Bana zamanında bu blog u açtıran canım dostumun tekrar tavsiyesi üzerine geri döndüm (kaç gün kalacak bakalım). Bu 2 sene içerisinde canım dostum evlendi, Ayşe'si oldu, Ayşe'miz oldu. Allahım seve seve bitirdik çocuğu. Güzel hafta sonu ardından tabiki yine lanet okul-tez günlerine geri döndüm. Safranbolu gezisi için ayrı bir başlık açacağım.

Çok sıkıldım çok. Yalnız kalmayı severdim, hala sevdiğim zamanlar oluyor ama ben bu aralar çok farklı bir yalnızlık yaşıyorum. Ailem uzakta, Melih Amerika'ya dil okuluna gitti, 1 seneden fazladır beraber yaşadığım ev arkadaşım, ciğerim Bursa'ya taşındı. Canım Merve'm Bursa'ya taşındı. Hem iş hem ünide beraber olduğum arkadaşım erasmusa gidiyor. Tabiki bu bahsettiğim fiziksel yalnızlık birde bunların üzerine 5 senedir (Eylül26 da olucak) beraber olduğun insan seninle 12 gündür konuşmayınca ruhsal yalnızlıkta işin içine giriyor.

Neyse özetle içimi dökmeye yer arıyorum. Belki rahatlarım ha.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder